Autodos

Politica de Retur

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării. Trebuie sa trimiți formularul de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării.

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos. Serviciul 14 de zile drept de retur nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta. Conditii generale pentru returul produselor vandute de Auto Dos: Costul de transport pentru retur este 25 lei. In cazul in care produsul se returneaza si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, si nu in alt mod. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

  1. Produse din categoria foto/video care au in memorie un contor care stocheaza timpul de folosire si/sau numarul de accesari ale butoanelor. Sunt acceptate spre returnare produsele din aceasta categorie numai in anumite conditii. In cazul in care, contorul a inregistrat mai mult se 60 de minute inregistrare video sau mai mult de 100 fotocadre memorate, Auto Dos are dreptul la a solicita o despagubire clientului sau poate refuza returul produsului.
  2. Cunatumul despagubirii in cazul in care nu sunt respectate prevederile de la pct.1 poate varia intre 1% si 15% din valoarea toatal a produsului.
  3. Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator.
  4. Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere.
  5. Furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar.
  6. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
  7. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator.
  8. Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
  9. Contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare.
  10. Furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare.
  11. Furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii.
  12. Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

INTREBARI FRECVENTE

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici sau aici.

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Contact sau ne poti scrie direct la ciprian@autodos.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Contact sau ne poti scrie direct la ciprian@autodos.ro. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic iar produsul sa fie vandut de Auto Dos. In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarele de telefon 0740779399 pentru modificarea rambursului.

Se pot returna produsele resigilate?

Da, se pot returna produsele resigilate, te rugam sa ne contactezi inainte.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Auto Dos, in contul indicat la completarea de dumneavoastra in momentul in care completati formularul de retur. Plata se va face exclusive in cont bancar.

Ce se intampla cu produsele cadou sau cu cele din pachetele de produse daca returnez produsul?

Produsele bonus, sau din pachetele de produse, in cazul in care ati beneficiat de astfel de promotii, se vor returna integral odata cu produsul in aceeasi stare/forma in care au fost primite.


Copyright © AutoDOS 2024.

Ne gasesti si pe
Facebook logo