Termeni și condiții
S.C. Auto Dos S.R.L. cu sediul in Loc. Abrud, Str. Lt. Anca Virgil Nr. 14 , CUI: RO21861275, Nr inregistre la registrul comertului: J01/729/2007, tel: 0740779399, email: ciprian@autodos.ro.
Produsele comercializate de noi sunt numai marci cunoscute in domeniu la care acordam acelasi termen de garantie ca si producatorul.
- Oferta de pret
- Oferta de pret are un termen limitat de valabilitate. Consultati vanzatorul in legatura cu termenul de livrare si pretul unei oferte anterioare.
- Oferta de preț contine detaliat produsele comandate, dar, tiparit, acesta nu este un Bon Fiscal, Aviz de insotire a marfii sau factura.
- Clientul va fi instiintat telefonic, prin SMS sau email sub forma: Oferta cu numărul … din data de … are valoarea de …. lei. Cu stimă, "Operatorul" - SC Auto Dos SRL.
- Dupa confirmarea comenzii, aceasta va fi procesata.
- Bon de comanda
- Comanda ferma a unei oferte de pret reprezinta obligatia clientului de a ridica bunurile comandate, transferandu-se in Bon de Comanda, avand valoare de contract vanzare cumparare.
- Bonul de comanda este un document care atesta comanda ferma a produselor, respectarea pretului si termenului de livrare precizat de catre furnizor.
- Bonu de comanda contine acelasi numar de ordine ca si oferta de pret, avand o data diferita in functie de data confirmarii comenzii de catre client.
- Clientul va fi instiintat telefonic, prin SMS sau email, atunci cand produsel sunt pregatite pentru livrare, sub forma: Comanda cu numărul … din data de … în valoare de … lei este pregătită pentru livrare. Cu stimă, "Operatorul" - SC Auto Dos SRL.
- Aviz de insotire a marfii
- Aceasta este documentul de insotire a marfii in timpul transportului.
- Prin O.M.E.F. nr. 2.634/2015, avizul
de insotire a marfii este recunoscut prin codul 14-3-6A. Asa cum este
reglementat, avizul este utilizat nu numai pentru insotirea marfurilor in
cadrul unei operatiuni de vanzare, ci si pentru insotirea pe timpul
transportului a diverselor categorii de bunuri expediate in diverse
situatii. Astfel, conform ordinului Ministerului Finantelor Publice,
avizul este utilizat, in functie de destinatia bunurilor expediate sau
receptionate, drept:
- document de insotire a marfii pe timpul transportului, dupa caz;
- document ce sta la baza intocmirii facturii, dupa caz;
- dispozitie de transfer al valorilor materiale de la o gestiune la alta, dispersate teritorial, ale aceleiasi entitati;
- document de primire in gestiune, dupa caz;
- document de descarcare din gestiune a bunurilor cedate cu titlu gratuit.
- Semnarea documentului reprezinta un contract de vanzare cumparare iar clientul poate, prin comun acord cu vanzatorul de a pleca din magazin cu piese comandate pentru a le compara cu cele de inlocuit, agajandu-se a le inapoia intacte in cazul de nepotrivire, fara urme de utilizare sau ulterior achitarii acestora conform listei de pret prezentate initial.
- In cazul achitarii unui avans conform ofertei de pret, acesta nu va mai fi returnat in cazul renuntarii la comanda!
- Avizul de insotire a marfii contine acelasi numar de ordine ca si oferta de pret, respectiv bonul de comanda, avand o data diferita in functie de data livrarii marfii catre client.
- Emiterea facturii se face cel tarziu la data de 15 a lunii urmatoare intocmirii avizului, cu referire la avizul care o precede.
- Saptamanal clientul va fi instiintat prin SMS sau email cu situatia avizelor, sub forma: Stimate client, în evidenţa noastră contabilă figuraţi cu un sold de … lei reprezentând marfă livrată şi neachitată! Vă rugăm să ignoraţi acest mesaj în situaţia în care plata a fost deja efectuată integral. Cu stimă, "Operatorul" - SC Auto Dos SRL
- Garantia
- Termenul de garantie in acest caz va fi coform legii H.G. 394/1995 de la data vanzarii.
- Produsele care prezintã in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform H.G. 394/1995, in termen de 30 zile de la data solicitãrii in scris.
- Termenul de garantie decurge de la data inscrisã pe facturã sau bonul fiscal la vanzare pe toata perioada impusa de producator sau furnizor dupa caz.
- Vanzãtorul este exonorat de rãspunderea privind
garantia si aceasta poate fi anulatã in urmãtoarele cazuri:
- piesa nu a fost montatã intr-un service autorizat sau intr-un service autorizat RAR pentru autoturisme;
- piesa s-a defectat datoritã unui montaj incorect sau datoritã montãrii impreunã cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- piesa a fost gresit aleasã sau a fost utilizatã pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producãtorului;
- piesa nu a fost identificatã corect datoritã prezentãrii de cãtre cumpãrãtor a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit;
- piesa s-a uzat sau deteriorat datoritã suprasolicitãrii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandãrilor producãtorilor autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificãrile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producãtorul autoturismul
- a fost folosit in alte scopuri decat cel prevãzut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competitii sportive, taximetrie etc.);
- autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altã naturã (socuri termice, electrice, mecanice);
- piesele prezintã urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformãri; piesa prezintã o uzurã normalã.
- In cazul reparatilor in regie propie, acestea se efectueaza de catre prsonal calificat si instruit conform cataloagelor si manualelor de reparatie.
- Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor
fi insotite de urmãtoarele documente:
- factura si chitanta de achizitie
- certificatul de garantie care s-a eliberat la vinzarea piesei;
- dovada montãrii piesei intr-un service autorizat sau service autorizat RAR pentru autoturisme (deviz de manoperã);
- documentul emis de cãtre un service autorizat sau service autorizat RAR pentru autoturisme prin care se constatã si se descrie detaliat defectiunea;
- copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
- documentul din care sã rezulte cã s-a efectuat controlul periodic al autovehiculului.
- Se acorda garantie pentru serviciile de manopera, prestarile de
servicii efectuate de catre SC Auto Dos SRL sau partenerii agreati, dupa
cum urmeaza:
- 3 luni pentru manopera unei operatii de service, garantie care acopera defectiunile provocate datorita montajului incorect a piesei înlocuite. Uzura naturala si lucrarile de reglaj sunt excluse de la garantie.
- Factura
- Conform cod fiscal art. 319 alin. 16, pentru alte operațiuni decât cele prevăzute la alin. (15), persoana impozabilă are obligația de a emite o factură cel târziu până în cea de-a 15-a zi a lunii următoare celei în care ia naștere faptul generator al taxei, cu excepția cazului în care factura a fost deja emisă. De asemenea, persoana impozabilă trebuie să emită o factură pentru suma avansurilor încasate în legătură cu o livrare de bunuri/prestare de servicii cel târziu până în cea de-a 15-a zi a lunii următoare celei în care a încasat avansurile, cu excepția cazului în care factura a fost deja emisă.
- Conform prevederilor Art. 319 Alin. 29 din Codul Fiscal, semnarea şi ştampilarea facturilor nu constituie elemente obligatorii pe care trebuie să le conţină factura.
- Termenul de plata este stabilit intre vanzator si client.
- Facturile fiscale cu scadente in termen de 30 zile sunt emise doar pe baza de contract.
- La data scadentei clientul va fi notificat in scris.
- Depasirea scadentei stabilite pentru plata va atrage in sarcina Beneficiarului penalitati de intarziere de 0.3% pe zi din valoarea totala a facturii in cauza, pana la plata integrala a acesteia la care se vor adauga orice alte daune, produse ca urmare a neindeplinirii obligatiei de plata a pretului in conditiile contractuale. Obligatia de plata a penalitatilor se naste din ziua imediat urmatoare zilei in care obligatia trebuia indeplinita, conform termenului stabilit cu privire la executarea acesteia si se vor calcula pana la data platii integrale a debitului. Cuantumul penalitatilor poate depasi valoarea debitului principal. In momentul ajungerii obligatiei de plata la scadenta, beneficiarul va fi de drept in intarziere fara a mai fi necesara notificarea, in conformitate cu prevederile Art. 1523 Alin. 1 din Codul Civil.
- Returul
- Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării. Trebuie sa trimiți formularul de retur prin email: ciprian@autodos.ro, până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării.
- Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10 zile de la primirea returului, prin aceasi metoda care a fost si achitat.
- Nu se accepta la retur:
- produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice;
- produsele care nu se afla in ambalajul original;
- produsele lipsite de accesoriile si componentele originale; de aceea, daca piesa solicitata de d-voastra are mai multe componente (formeaza un kit) nu montati partial din componente!;
- piesele care nu a fost verificate înainte de montare cu privire la interschimbabilitate si prezinta urme de montaj, au fost vopsite, sudate, etc.;
- piesele de origine comandate din depozite externe pentru care s-a solicitat plata in avans;
- piese originale comandate gresit de catre client : piese electrice, chei, cilindri inchidere, module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta ), huse si acoperiri;
- coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport.
- GDPR
- Subsemnatul/Subsemnata, declar si consimt in mod expres si neechivoc, in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului european si Consiliul Uniunii Europene privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrograre a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).
- Sunt de acord ca societatea SC AUTO DOS SRL, cu sediul în Loc:Abrud, Str: Lt.Anca Virgil Nr:14, Jud: Alba, Romania, să fie autorizată să proceseze datele mele personale introduse în contractul de colaborare, la emiterea facturii, oferte de pret, bonuri de comanda în următoarele scopuri: Furnizarea de informații prin intermediul e-mail-ului, SMS-ului, telefonului, platformelor de social media referitoare la campaniile de marketing, oferte speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, precum și contactarea în vederea desfășurării de sondaje de opinie a clienților.